Minisemester på Åland!

oktober 18, 2014 § Lämna en kommentar

Ett par vänner till oss har sommarställe på Åland, så där befinner vi oss just nu. Så underbart och skönt=) Vi bara tar det lugnt, äter en massa gott och är ute i naturen där emellan! Ja, det är verkligen så mysigt. Jag kan verkligen se tjusningen att åka till ett sommarparadis på hösten, så otroligt lugnt och fridfullt. Speciellt med havet precis utanför dörren.

Åland 1
Åland 2
Åland 3

Nu håller Pelle på att laga middagen för kvällen- Oxfilépasta med Gorgonzola! Jag får stjäla receptet av honom, och dela med mig av till er på bloggen vid ett senare tillfälle. Det finns ju inget internet här, så jag måste vara lite sparsam från mobilen.

Efter middagen så ska jag och Emma hoppa i den varma och härliga badtunnan=) Det ser jag fram emot!

Ni får ha en trevlig lördagskväll, så hörs vi snart igen=)

Kramar, Malin!

Taggad: , , , , ,

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande Minisemester på Åland!systrarna M.

Meta